Kuinka luoda paras yritysblogi aloittelijoille

Vaikka hyvin harkittu ja ylläpidetty blogi voi varmasti tuoda arvokasta liiketoimintaa omalle verkkosivustollesi, sen saaminen oikein on kaikkea muuta kuin yksinkertaista. Itse asiassa miljoonia blogeja ei välttämättä edes ole olemassa, koska ne eivät todellakaan tuo lisäarvoa brändille, jota niiden oletetaan tukevan. Mutta oikean tasapainon löytäminen ei ole rakettitiedettä, ja näytämme sinulle parhaan tavan tehdä se juuri täällä. Näet, sinun täytyy todella unohtaa kova myyntipuhe ja keskittyä tarjoamaan palvelua, joka saa yleisösi tuntemaan olosi sekä erityiseksi että sitoutuneeksi. Joten jos sinulla on 5 minuuttia ja tahtoa menestyä, nauti tämän lyhyen artikkelin loppuosasta.

Hidasta viestien myyntiä
Hei, me kaikki tiedämme, että et pidä blogia naurun vuoksi, mutta jos koskaan toivot saavasi jotain hyvää takaisin, yritä välttää myyjän puhetta täällä. Vierailijasi voivat ostaa palvelujasi tai tuotteitasi, kun ne ovat hyviä ja valmiita, mutta eivät hetkeäkään ennen. Yrityksesi verkkosivusto on paikka, jonne he menevät, kun sen aika on oikea. Sillä välin sinua palvelee parhaiten toimimalla viranomaisena missä tahansa blogissasi. Tätä yleisösi todella haluaa kuulla, ei myyntisargonia. Jos saat heidät vakuuttuneiksi siitä, että sinuun tulee luottaa ja että olet samalla sympaattinen henkilö, he alkavat houkutella kultaisen hanhen puoleen omana suloisena aikanaan.

Corporate Sucks
Jälleen kerran, sinun on todella jätettävä yrityspersoona takaisin hallitushuoneeseen ja keskityttävä olemaan helposti lähestyttävä asiantuntija. Käytä sisällössäsi keskustelun sävyä ja yritä todella saada se oikeaan aikaan. Koska puheen muuntaminen tekstiksi ja passiivisen puheen korvaaminen aktiivisilla lauseilla ei ole läheskään helppoa. Epävirallisuus on tie yleisösi sydämeen ja mieliin, äläkä koskaan unohda tätä.

Otsikoiden sääntö
Herkullisinkin sisältö jää lukematta, jos otsikko räjähtää hieman, joten muista maustaa sitä! Ihmisillä on tapana selata blogisivustoja ja pysähtyä vasta nähdessään otsikon, joka tarttuu lyhyisiin ja kiharaisiin! Aistillisten tai emotionaalisten sanojen käyttö on siisti tapa lopettaa se vaeltavan silmän syndrooma, joka blogin lukijoilla on taipumus olla. Näetkö, sinun on todellakin koukuttava nämä tyypit ja tytöt, jos sinulla on mahdollisuus saada heidät pysymään paikallaan tarpeeksi kauan.

Avaa kappaleet
Joten olet kiinnittänyt heidän huomionsa, ja mitä nyt seuraavaksi? No, aloituskappaleessasi pitäisi olla melko houkuttelevaa sisältöä, tai muuten se on vain siisti otsikko, jossa ei ole paljon. Ajattele lausetta, joka johtaa jonnekin erittäin siistiin, mutta älä paljasta tätä kohdetta ennen kuin tekstissä. Jos kirjoitat ikkunoiden ovet Torontoon perustuvasta liiketoiminnasta, älä räjäytä pinoasi muutamalla ensimmäisellä rivillä. Pitämällä heidät kiinnostuneina sinulla on paljon enemmän mahdollisuuksia luoda uusi fani ohikulkijan sijaan!

Tarpeeksi siistiä sinulle?
Toivomme niin varmasti! Kokeile näitä ja kerro meille, kuinka hyvin blogisi pärjää muutamassa kuukaudessa – Onnea!

Vaikka hyvin harkittu ja ylläpidetty blogi voi varmasti tuoda arvokasta liiketoimintaa omalle verkkosivustollesi, sen saaminen oikein on kaikkea muuta kuin yksinkertaista. Itse asiassa miljoonia blogeja ei välttämättä edes ole olemassa, koska ne eivät todellakaan tuo lisäarvoa brändille, jota niiden oletetaan tukevan. Mutta oikean tasapainon löytäminen ei ole rakettitiedettä, ja näytämme…